Urban Outfitters is in de VS vlak voor de feestdagen met een mobiele
campagne gestart, zegt Bonno van der Putten. Met grote advertenties op de mobiele site
Gothamist.com hoopt de modeketen gebruikers op het laatste moment nog
naar zijn webwinkel of de dichtstbijzijnde fysieke vestigingen te
sturen.
“Locatie is absoluut een aspect om rekening mee te
houden tijdens het aanspreken van een specifieke doelgroep op zijn
mobiele telefoon”, vertelt Cezar Kolodziej, ceo van Iris Mobile, aan
Mobile Commerce Daily. Door middel van GPS krijgen gebruikers, die de
advertentie aanklikken, een route te zien richting de Urban Outfitters
winkel die het meest in de buurt is, volgens van der Putten. Daarnaast kunnen consumenten op
categorie winkelen, reviews van producten bekijken en zich inschrijven
voor nieuwsbrieven.
“Er is een groot verschil in de manier
waarop consumenten omgaan met hun PC's, laptops, tablets en mobiele
telefoons”, aldus Kolodziej. “Meer online verkeer richting de mobiele
sites drijven is één ding, maar de aankoopervaring intuïtief en snel
maken voor hen die onderweg zijn, heeft nog veel aandacht nodig.”
http://www.bonnovanderputten.fr
Geen opmerkingen:
Een reactie posten